Přeposlat Suzuki RM-Z

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki RM-Z

Suzuki

Motocykly této značky se začaly vyrábět roku 1952. Firma původně vyráběla pouze motocykly s dvoudobými motory (například vodou chlazený trojválec GT750). Ovšem postupem času se zaměřila i na čtyřdobé motory (např. GS400,GS750). Suzuki je jedním ze čtyř nejznámějších výrobců sportovních motocyklů(GSX-R600)na celém světě.

více

Inzerce

Galerie

Katalog Suzuki RM-Z

Modely 13 z 3

:

Název produktu Zdvihový objem Maximální rychlost Vyráběn v letech
RM-Z 250 Suzuki RM-Z 250 249.0 ccm - -
RM-Z 450 Suzuki RM-Z 450 449.0 ccm - -
RM-Z 450 (2008) Suzuki RM-Z 450 (2008) 449.0 ccm - -

Modely 13 z 3

Chybí Vám zde konkrétní model?

Nenašli jste model, který jste hledali? Budeme rádi, když nás upozorníte, abychom mohli model doplnit. Zároveň budete zařazeni do jednoměsíčního slosování o věcné dárky. Děkujeme.

 

Chybí Vám zde konkrétní model?

Srovnání s jinými motocykly

V katalogu 3 motocyklů Suzuki RM-Z

1.
2.
3.

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.